sâmbătă, 28 august 2010

Dragi colegi,
In urma celor doua dezbateri cu privire la Legea Voluntariatului si a comentariilor ulterioare, va trimit atasat ultima versiune a documentului care sumarizeaza pozitia participantilor fata de propunerile de modificare a legii aflate in discutie.
Am instiintat Senatul ca acest document le va fi trimis cel mai tarziu vineri, 21 mai 2010. Va rog sa consultati documentul, care include la final o lista cu numele si organizatia participantilor la dezbateri. Daca puteti publiciza acest document in randul organizatiilor cu care colaborati in vederea sustinerii v-am fi recunoscatori. Daca doresc sa fie adaugati la lista de sustinatori ai acestui document imi pot trimite un e-mail cu numele organizatiei si o persoana de contact pana joi seara inclusiv.
Daca nu sunteti de acord cu parerile expuse in acest document si doriti ca numele vostru sau organizatia sau ambele sa fie inlaturate de pe lista de sustinatori va rog sa imi scrieti pana joi seara. Daca nu am primit un mesaj explicit care sa solicite retragere de pe lista, numele si organizatia vor ramane in forma actuala.
Va multumesc!
Cristina

Niciun comentariu: