sâmbătă, 28 august 2010

aprobare cerere inscriere

Camera Deputatilor pune la dispozitia organizatiilor societatii civile legal constituite, fara scop lucrativ, care sunt interesate de activitatea legislativa desfasurata la nivelul comisiilor permanente, o procedura de inregistrare online intr-un Repertoar care va fi publicat pe site-ul Camerei Deputatilor.

Cererea dvs. de inscriere in REPERTOAR-ul Camerei Deputatilor a fost analizata si aprobata.

Puteti consulta lista ONG-urilor inregistrate in REPERTOAR la adresa:
http://www.cdep.ro/informatii_publice/ong.chest_aprobate

NOTA:
In cazul in care ati optat si pentru acreditare, va reamintim ca trebuie sa depuneti un dosar care sa cuprinda:

1. Cererea de acreditare, cu nominalizarea persoanei dorite de catre organizatie si cu precizarea seriei si numarului cartii sau buletinului de identitate ale acesteia (cererea trebuie stampilata si semnata de conducatorul organizatiei dumneavoastra);
2. Curriculum Vitae al persoanei propuse pentru acreditare
3. Fotografia tip legitimatie a persoanei propuse pentru acreditare (format .jpg sau .jpeg);
4. Prezentarea organizatiei, a proiectelor desfasurate (sau a proiectelor pe care intentioneaza sa le desfasoare, daca organizatia este nou infiintata), rezultatele obtinute si domeniile in care organizatia poate oferi expertiza de specialitate comisiilor parlamentare in procesul de elaborare al actelor normative;
5. Acte care atesta legalitatea functionarii organizatiei (Hotararea instantei de judecata de acordare a personalitatii juridice, ramasa definitiva si irevocabila, Act constitutiv, Statut, Certificat de inregistrare fiscala);

Dosarul de inscriere se poate:
* depune la sediul Serviciului pentru relatia cu societatea civila din cadrul Directiei pentru relatii publice a Camerei Deputatilor;
* expedia prin posta, la adresa: Camera Deputatilor, Serviciul pentru relatia cu societatea civila, cam. 5, Str. Izvor 2-4, sector 5, Bucuresti;
* transmite prin e-mail la adresa ong@cdep.ro (documentele in forma scanata; fotografiile in format .jpg,.jpeg)

Aprobarea acreditarii se va face in urma analizei dosarului, iar instiintarea (in vederea ridicarii legitimatiei de acces) se va face prin email.

Niciun comentariu: