sâmbătă, 28 august 2010

BIBLIOTECA VIE

Biblioteca vie
Carti:
-Am avut ocazia sa vorbesc despre mine fara sa imi fie teama de eventualele repercursiuni
-Retrairea unor emotii
-Un exercitiu de coming-out foarte bun
-Am mai multa incredere in mine si in ce urmeaza sa fac in domeniul in care lucrez
-Am aflat lucruri noi, am ras mult
-Am cunoscut persoane din domenii diferite
-A fost interesat sa impartasesc experiente
-M-a ajutat sa imi vad experientele dintr-o alta perspectiva
-Am avut ocazia sa descopar noi puncte de vedere astazi
-M-am recitit si eu cu ocazia asta
-Am cunoscut oameni, am contribuit la o schimbare (mica) a imaginii romilor

Cititori:
-Despre dorinta de a fi sigura ca inteleg
-Am invatat sa "ascult" un pic mai bine
-Toti suntem la fel
-Am aflat foarte multe lucruri noi despre tari, moduri de viata, experiente de viata
-Mi-a placut faptul ca am avut o legatura speciala cu cartile, le-am vazut punctul de vedere si am invatat c a lucrurile nu sunt ceea ce par

-Am tras multe concluzii din experientele traite de carti
-Inainte de toate suntem oameni!
-Pot spune acum ca nu poti judeca un om dupa o eticheta puse de altii
-Am invatat ca aparentele inseala
-Mi-am dat seama ca uneori viata, oamenii pot fi foarte nedrepti cu ceilalti
-Am invatat sa imi pastrez capul pe umeri
-Am invatat ca libertatea este cel mai important lucru
-Am invatat ca nu suntem 'diferiti'
-Am invatat cat de gresit este sa judeci oamenii in functie de stereotipuri
-Am studiat un caracter
-Am invatat ca trebuie sa apreciezi oamenii cu totul, nu tinand cont de 'numele' pe care il poarta
-Am invatat sa nu fac lucruri care mi se par rele
-Mi s-a aratat ca viata este frumoasa de catre cineva care ar trebui sa fie mai trist decat mine. Diversitate, bucurie, optimism.
-Am invatat sa vad lucrurile din mai multe perspective
-Mi-a facut placere sa descopar oameni noi, oameni care isi pun experienta lor in folosul tau.
-Experienta culturala
-Am dobandit incredere ca poti fi util si la varsta a 3 a.
-Am invatat ca, chiar daca sunt detinuti sau lesbiene, sunt oameni, normali, iar noi toti suntem egali.

-Mi-am dat seama ca imi place mai mult dansul decat inainte si ca e mult de munca daca vreau sa devin o artista
-Am invatat ca trecutul ne influenteaza fara sa stim
-O minunata experienta de viata
-Mi-am exersat engleza
-Am invatat multe lucruri noi despre arta
-Am descoperit ca oamenii sunt diferiti si frumosi
-Am invatat despre cum poti face lucruri fara sa ai un anume plan
-Sa nu te ascunzi cu ceea ce esti, Viata ste cea mai buna facultate si tocmai am invatat ceva din ea
-Toti suntem oameni
-Exista romi carora nu le plac manelele
-Am invatat ce frumos este sa cunosti si sa intelegi oamenii asa cum sunt, cu defectele si calitati
-Am invatat ce inseamna viata, oameni
-Toata lumea are o poveste, de la fiecare poti invata ceva
-Am invatat ca cea mai buna si rapida metoda de a cunoaste pe cineva este comunicarea..si sa te implici in ceea ce faci
-Date si informatii practice dar si viziunile unor oameni care au experimentat diferite aspecte ale vietii
-Am invatat despre diferite experiente de viata, opinii, pareri
-Uneori trebuie sa sti sa spui stop chiar inainte sa incepi...
-Am realizat cat de asemanatori sunt oamenii, chiar daca sunt din tari diferite si am invatat despre importanta comunicarii

-Sentimentul de admiratie pentru persoanele care au reusit sa treaca peste experientele care le-au marcat mai mult sau mai putin viata si au ajuns sa impartaseasca si altora cate putin din ele
-Pai.. am invatat sa faci ceea ce iti doresti. Orice idee este realizabila.
-Am putut socializa cu o persoana diferita fata de grupul meu de prieteni
-Mi-a placut sa aflu detalii despre o experienta inaccesibila direct de la cineva care o traieste.
-Am invatat despre monumente din Bucuresti
-Am invatat ca sunt oameni care sunt pedepsiti pentru lucruri marunte in timp ce altii sunt liberi si comit infractiuni major
-Am aflat mai multe despre impresiile unui voluntar EVS in Romania, despre cum functioneaza ANPCDEFP-UL:)
-Am invatat sa imi traiesc viata asa cum este ea
-Despre lumea drogurilor si viata in puscarie
-Fiecare dintre noi este diferit si poate impartasi celorlalti din experienta lui
-Merita macar sa rasfoiesti o carte care iti este la indemana. Daca iti permite timpul, afla-i intriga!
-Am aflat ca exista alte tipuri de gandire, mult mai diferite ca a mea
-Am invatat cat de mult conteaza sa cunosti persoana potrivita la momentul potrivit
-Comunicarea este o perioada foarte frumoasa de a descoperi si afla lucruri noi
-Ca uneori oamenii chiar isi doresc sa fie intrebati despre problemele lor
-Ca majoritatea parerilor mele preconcepute sunt false
-Conteaza mult mai mult cum te cataloghezi tu, decat altii
-Ca am foarte multe lucruri de descoperit, de invatat

-Am impartasit opinii cu persoane noi, am aflat lucruri noi si am invatat sa fiu pe viitor deschisa la lucruri pe care in mod normal nu le-as incerca

Niciun comentariu: