sâmbătă, 28 august 2010

Buna dragi "carti",

Buna dragi "carti",

A luat sfarsit si cea de-a treia editie a Bibliotecii Vii. A fost o editie cu multa zarva, multe povesti, multe experiente care ne-au marcat intr-un fel sau altul pe fiecare dintre noi. Va multumim ca ati fost alaturi de noi si ne-ati lasat sa va rasfoim.
Am strans aproape 200 de cititori in cele trei zile de Biblioteca. Mai jos aveti cateva dintre parerile lor:
Am invatat:
-ca nu trebuie sa iti pierzi speranta; ca niciodata nu e prea tarziu
-multe lucruri despre viata de politist
-ca si eu la randul meu ma pot deschide si imi pot impartasi experientele
-ca multe lucruri sunt accesibile si le pot face
-am invatat sa fiu mai tolerant, sa nu judec fara sa cunosc
-ca politia romana chiar are proiecte
-ca toti suntem egali
-ca viata nu-i asa usoara
-o alta latura a vietii
-multe lucruri foarte necesare in viata
-ca accidentele se intampla; iertarea este umana
-sa trec peste frica de a vorbi cu o persoana cu dizabilitati
-ca trebuie sa ne unim
-ca persoanele cu dizabilitati pot fi independente, entuziaste si pot trai o viata normala, neingradita
-despre viata in Italia
-sa fiu optimist
-orice om este o carte..vie
-ca daca vrei sa faci ceva cu adevarat, poti!
-multe lucruri frumoase si interesante
-cat de puternic poate fi un om
-ca aparentele insala
-sa fiu un om atent la ce este in jurul meu, sa fiu mai solidara
-despre importanta sustinerii si a cinstei
-ca politia inca mai incearca sa isi faca treaba
-ca exista o alta alternativa a vietii mele

Luni, 21 septembrie, o sa aiba loc intalnirea de evaluare a celei de-a treia editii a Bibliotecii Vii. Aceasta se va desfasura la sediul ART Fusion incepand cu ora 18.00. Va rog sa confirmati participarea pana vineri, 18 septembrie.

O zi frumoasa,

Roxana
Asociatia ART Fusion
0753 08 44 03
www.artfusion.ro
http://artitudinefestival.blogspot.com

Niciun comentariu: