joi, 3 octombrie 2013



Buna seara doamnelor, domnilor,




vreau sa va urez LA MULTI ANI de 1 Octombrie, imi pare tare rau ca nu am putut ajunge pana la urma astazi, din pacate s-a prelungit mai mult la facultate si nici vremea nu a fost de partea noastra. 

Am fost alaturi de voi mediatizand insa evenimentul. In paralel promovez Programul GeroHOMEASSIST iar astazi ,cu ocazia zilei de 1 Octombrie am lansat sectiunea GerontoASSIST-ASISTENTA MULTIDIMENSIONALA VA VARSTNICULUI IN COMUNITATE cu deschidere interdisciplinara. Asa ca daca stiti asistenti sociali, sociologi, profesionisti din sanatate (medici, asistenti medicali, kinetoterapeuti, farmacisti), ingrijitori, psihologi, arhitecti, teologi, coordonatori de servicii pentru varstnici, reprezentanti ai organizatiilor pentru varstnici , povestiti-le despre program. Avem 20 de locuri dintre care 1- gratuite pentru studenti.

Va atasez afisul pentru acest atelier, puteti urmari toate noutatile pe Facebook unde am crea o pagina speciala pentru acest eveniment:

Evident, toate detaliile le gasiti postate de Mihai pe site-ul ATMG:


Si in final, un gand frumos pentru toti varstnicii.

Cu drag,
Mihaela

Mihaela (Grigorescu) Zamfir                       
Arhitect I Asist. drd. U.A.U.I.M. I Bucuresti
M.M.GBirou Individual de Arhitectura
Facebook: MMG- Architecture Studio
e-mail: mmg_architecturestudio@yahoo.com 
tel: 0741 124 972


Niciun comentariu: